Wednesday, May 11, 2005

我的幸福

你幸福吗?
可是我很幸福
幸福是因为我认识你
你带给我欢乐
和你在一起无优无虑
你常常鼓励我
所以我从不怕会失败
遇上你是我的幸福
你从不埋怨你只会忍
我好崇拜你的忍功 :)
我要告诉你我好幸福
你只会默默的笑
告诉我你也很幸福好吗?
你说我幸福是因为
你是个忠心恳恳的情人
那我好幸福好幸福
因为我找到真真的爱情
我曾经许下的诺言
希望能一辈子都照顾你
踏遍天涯海角
都会守着你对我的爱情
庆幸我找到你,也庆幸你不曾放弃我。。。

2 comments:

Anonymous said...

wahh... i can feel ur xing fu as well wor~ well written! *thumbs up* ;)

TaDa said...

xing fu is perhaps, something that everyone longs for it in a lifetime....usually happened due to your surroundings and people who you loved. But sometimes,isn't it pathetic that xing fu has to rely on someone?? The most Most most pathetic of all is that this someone can let you fall from heaven to hell. So xing fu, ke yu bu ke qiu...thus grab as tight and firm when it's here !!!